Kristali, čakre i astrologija

Zbog velikog interesovanja, posle emisije koju sam radila sa kolegom Mihajlom Čukicem na televiziji S, u petak 26.6.2009. rešila sam da objavim deo predivne priče o kristalima i čakrama na mom blogu. Takođe, ćete moći ovde da pročitate i druge teme koje sam spremala za emisije i druga predavanja.

Kristali i čakre

Moj prvi kontakt sa kristalima se dogodio negde oko 2001. Bilo je to u trenutku kada se u mom životu dešavalo dosta promena, kako teških, tako i onih lepih koje su otvarale novo poglavlje moje životne priče. Moja prijateljica Gorana, koja je takodđe astrolog mi je prvi put pokazala dejstvo kristala i njihov uticaj. Već tada sam se prvi put zaljubila u gorski kristal, kao i u druge njene primerke. Od nje sam dobila svoj prvi kristal- Ametist,  a zatim i Jaspis. Kasnije sam saznala da se upravo ta dva kristala nalaze u temelju Novog Jerusalima, sto mozete procitati u Novom Zavetu, Jaspis je prvi kamen temeljac, a Ametist poslednji.ametist

Svih ovih godina sam polako pravila svoju kolekciju, mada ne toliko intezivno, zato što nije bilo lako naći prave kristale. Pre skoro godinu dana sam upoznala još par mojih drugarica koje su isto zaljubljene u kristale kao ja i uz njih intezivirala učenje i izučavanje ovih prelepih drugara.

Prvo što morate znati o kristalima, oni imaju fenomenalno dejstvo na čoveka, ali samo ako se koriste kako treba i ako ih koristite sa razumevanjem i ljubavlju.  Kroz njihovo razumevanje, negu, korisćenje i brigu, počećete da shvatate sebe, da lečite sebe i da shvatate gde je problem koji koči vaš razvoj, emotivne odnose, poslovni uspeh… Nemojte misliti da ćete rešiti problem samo što ćete nositi kristal sa sobom. Kao i u svemu potreban je rad na sebi, duhovni razvoj, postizanje mira I unutrašnje stabilnosti. Samo ako nosite mir u sebi, imacete ga i oko vas. Zato je bitno da uz kristale radite na oslobađanju besa, ljutnje,razocarenja… Budite sprpljivi prema sebi i prema drugima I naučite da oprostite kako drugima, tako i sebi . Tek tada ćete videti prave pomake u svim oblastima života. Kristal će vam svakako pomoći da osvestite neke svoje potisnute emocije, ljutnju, bes, osećaj krivice…Ali, će vam dati snagu, podršku i volju da eleminišete loše stvari, ljude iz svoje okoline.

Kristaloterapija je alternativni vid isceljenja i koristi se oduvek. Drevni Egipćani, Rimljani, Grci, Indijanci su koristili kristale za izradu raznih talismana i za pomoć kod raznih bolesti.

Postoji više vrsta kristala: obrađeni, neobrađeni, kao iveći komadi koji se koriste za čišćenje prostora od zračenja i loših energija. Uvek počnite polako sa dva kristala, tek kada se naviknete na njihovo dejstvo i kad naučite da ih čistite, punite, kupite i ostale koje želite. Videćete da kada kristali uđu u vaš život, oni zauzimaju poseban deo vaše ličnosti i imate želju da ih stalno nosite sa sobom,kao i da nabavljate sve više primeraka. Kada birate kristal, poslušajte sebe. Posmatrajte ih dobro. Onaj koji vas najviše privuče znajte da vam taj najviše treba u tom trenutku. Takođe, bilo bi dobro i da konsultujete astrologa da vam sugeriše koji vam kristal odgovara, da bi ublažili loše aspekte, pojačali nedostajuće elemente i zaštitili sebe. I jedna vrlo bitna stavka Kristali biraju nas, tako da će vam se dešavati da odete da kupite jedan kristal, a završite sa sasvim drug. To se zaista često desava, kako meni, tako i mojim prijateljima. Kada odete u kupovinu kristala, budite opušteni. Kada vas jedan od njih privuče, stavite ga u ruku i vidite da li se zagrejao, da li osećate toplinu i strujanje energije ili vas prosto privlači njegov izgled, ako ste osetili ovo u kontaktu sa kristalom,znači da ste našli pravi za sebe.P6270809

Kada primetite da je kristal težak, tup, da vas blago guši ili izaziva mučninu, obavezno ga očistite I ponovo napunite, zato što to znači da se napunio kako vašom negativnom energijom, tako i tuđom. Tehnike čišćenja su najčesce vodom, držanjem u morskoj soli-kada je nakit u pitanju ili kristali koji ne idu pod vodu, drzanjem u saksiji…A, punjenje na suncu, mesečini, na gorskom kristalu ili ametistu. Postoji još dosta tehnika, ali sve zavisi od sastava, oblika određenog kristala.

Nastaviće se…

18 коментар (+додајте свој?)

  1. ANKICA
    јул 08, 2009 @ 13:38:21

    Ziza je pravo otkrovenje! Pozitivna, iskrena divna!!! Zaistatreba znati puno o kristalima, a ova predivna cura poklanja svoje znanje velikodusno. HVALA ZIZA!!!!!!!!!!!!

    Одговор

    • astroziza
      јул 08, 2009 @ 13:48:42

      Hvala Vam od srca na lepim recima. Potrudicu se da uskoro spremim nove price o kristalima, kao i neka moja iskustva. Nadam se da cete uzivati. Kristalni pozdrav i zelim Vam sve najbolje.

      Одговор

  2. Emilija
    сеп 23, 2009 @ 22:21:10

    Pratim dugi niz godina Zizin rad,jer je i sama proucavam.Tako da sam i od Zize nesto naucila.Kao i Ziza i ja sam u znaku Blizanaca,nasmejani,pametni,snalazljivi,veseli…Ono,proucavam,mislim na astrologiju,ha,ha!Ascedent-Virgo.Dupli Merkur.Hvala Vam Ziza na prenosenju znanja! Od srca Vas pozdravljam!

    Одговор

    • astroziza
      сеп 24, 2009 @ 00:53:38

      Hvala Vam puno! Zaista ste me nasmejali :) Pravi Blizanacki komentar. I ja Vas pozdravljam od srca i zahvaljujem na pohvalama i osmehu koji ste mi izmamili.

      Одговор

  3. Emilija
    сеп 24, 2009 @ 09:05:13

    Dobro jutro Ziza! Hvala na brzom odgovoru,koji nisam ocekivala.Ma,to samo mozemo MI Merkurijanci,ha,ha! Obdarenost,draga moja,Blizancice!Drago mi je za osmeh,a ja Vas ne hvalim,vec govorim cinjenice.Ziza,sin mi je duli Blizanac-ne drzi ga mesto,a muz Ribe.Ja Ribe mogu samo da jedem!Ha,ha!Rekla sam mu:”Sto nisam ranije znala astrologiju,zaobisla bih te!”Njemu Mesec u Skorpiji a meni u Vagi.Katastrofa!Izvinjavam se,zbog lapsusa,ona rec,duli,tj.dupli.Evo pijem jutarnju kaficu i sa zadovoljstvom sa Vama pricam!Od srca Vam saljem pozdrave i naravno uspeha u radu!

    Одговор

    • astroziza
      сеп 25, 2009 @ 20:22:21

      Emilija, bila sam u guzvici, pa Vam nisam odmah odgovorila. Duple Blizance obozavam :) sigurna sam da je Vas sincic jedno prepametno i sarmantno dete. A, kombinacija Ribe i Blizanci je vrlo cesta u partnerskim odnosima, cesto te veze prati osecaj neke nedovrsenosti, naravno zavisno od ostalih aspekta (koje sam sigurna, da ste dobro proucili :) ). Ali, to jedan Blizanac ume da izbalansira i napravi od zivota jednu zurku. Nadam se da cete i dalje uzivati u nasim emisijama i tekstovima koje ostavljam na blogu. Sve najbolje zelim Vama i Vasoj porodici. Pozdrav!

      Одговор

  4. MISHA
    окт 31, 2009 @ 02:15:15

    Slatka,nasmejana zenice,ne propustam petkom emisiju na TV”S” sa mojim ucom astrologije Mihajlom-Vas dvoje ste najprijatniji i moze svasta da se nauci.Najlepse je ne gnjavite sa porukama koje idu u kajronu,nego ih diskretno saopstite.Dok slusam,zapisujem-no volela bi da o kristalima kao leku za teske aspekte u horoskopu nam bolje objasnite-npr.saturn u X kvadrat R-jupiter u I.za jednog blizanca sa merkurom u VIII,sunceIX-nosim ametist i topaz,a bolujem od raznih psihosoackih bolesti(pankreas,stitna,obstruktivni bronhitis,slaba protocnost karotide).Receno mi je da ne treba da nosim zlato,vec srebro-kao remedijalna mera.
    Unapred hvala na odgovoru.Pozdrav,svako dobro Vam zelim Misa Acin

    Одговор

    • astroziza
      дец 02, 2009 @ 00:45:25

      Draga Misho, sa zakasnjenjem Vam odgovaram. Nezahvalno je izdvojiti samo jedan aspekt, za tumacenje je potrebno pogledati celu natalnu kartu. Obzirom da ste naveli da imate dosta zdravstvenih problema, najbolje je da sami odaberete kristal za sebe. Vrlo je bitno da se oslonite na svoju intuiciju i osecaj pri izboru.Kristal koji vas najvise privuce je pravi za vas, posebno onaj koji vam se zagreje u ruci. Ametist ce svakako pozitivno delovati na Vas, takodje mozete uzeti gorski koji je univerzalan za sve probleme. Za stitnu su odlicni plavicasti kristali kao lapis lazuli, labradorit, plavi kalcedon, plavi ahat… Za probleme sa pankreasom zuti kristali kao citrin, tigrovo oko… Za bronhitis na primer je odlican topaz koji vec imate. Za pocetak nemojte preterivati, uzmite po dva tri kristala i navikavaj te se na njih postepeno. I najbitnije slusajte svoj osecaj pri izboru. Zelim Vam od srca sve najbolje. Ziza :)

      Одговор

  5. Jelena
    мар 15, 2010 @ 11:50:46

    Zanimljiva priča o kristalima…iako sam ponešto znala o njima, u ovom tekstu sam saznala još više. Pre godinu dana bila sam u Altamiri u Španiji i u prvoj otkrivenoj pećini na svetu u lokalnoj prodavnici suvenira stajala pred gomilom kristala…Gledala sam moj omiljeni Rozen kvarc, ali me nije prihvatio. Ruka mi je krenula ka Ametistu i on je bio taj koji je odreagovao u mojoj šaci. Kad sam bila na Kritu i u Dubaiju “primili” su se neki drugi kristali. Zanimljivo je to kako u različitim periodima života i raznim emotivnim stanjima telo traži podršku u nekom novom kristalu. Postoji li neka planeta koja veoma utiče na izbor pojedinih kristala, tipa koje kristale traži Mesec u Raku ili Venera u Ovnu ili Mars u Ribama?

    Одговор

    • astroziza
      апр 11, 2010 @ 21:40:52

      Hvala puno Jelena, odlicno zapazanje. Sasvim tacno je da u odredjenim periodima imamo potrebu za razlicitim kristalima. Putem astrologije vidimo koje cakre su u disbalansu i koji elementi treba da se pojacaju ili harmonizuju. Srdacan pozdrav i ljubac! :)

      Одговор

  6. milena brnović
    мај 13, 2010 @ 20:10:19

    Žiža ,opet ja….Škorpion sam u horoskopu i molim te samo kratko reci,i spasi kakav je ovo psihički kolaps tj.perod za nas…takođe već dugi niz godina ne mogu ostvariti ozbiljnu vezu,tačnije već pet godina-zabrinjavajuće zar ne..

    Одговор

  7. svetlana bojkovska
    јун 01, 2010 @ 15:32:44

    Draga Ziza, juce mi iz MK nismo mogli da pratimo tvoju emisiju na kanalu Svet-plus i jako mi je zao zbog toga. Nas razgovor mi je puno pomogao, pocela sam da se ,,punim,, pozitivnom energijom. Nabavila sam ,,Tocak sudbine 1″ i imam jedno pitanje. Procitala sam da se polu-braca ili sestre vide u 8 kuci sa oceve strane, ali ja ih imam i sestru i brata mladji su od mene pa me zanima dali je 8kuca za 1mladjeg a 6 za drugog mladjeg ili je nekako drugacije i gde bi bili eventualno ako su stariji od nas?
    Veliki pozdrav i jos veci poljubac i valjda cemo jednom popiti i kaficu zajedno…

    Одговор

  8. svetlana bojkovska
    јун 01, 2010 @ 15:34:15

    Nadam se da je moj komentar ispravno poslat i jos jednom veliki pozdrav iz MK

    Одговор

  9. mirjaa
    јун 07, 2010 @ 00:13:28

    Postovana gospodjo i mene interesuju kristali, neke komade imam,ali kako znati da li su pravi.Kako zelim da ih koristim pre svega u energetske svrhe, a potom u estetske,jako mi je bitno da pronadjem nacin da mogu sama prepoznati kristal od kopije.Ako imate neke informacije,bila bih vam jako zahvalna da mi ih prosledite na moj email.
    S postovanjem Mirjana

    Одговор

  10. Irena
    јун 30, 2010 @ 11:04:33

    Draga Ziza, Vi ste stvarno divna:)))) Cast i zadovolstvo je da Vas pratim na TV, vec san se cula sa vama al nadam se da ce biti mogucnosti da duze popricamo. Pozdrav iz Makedonije, pa cekamo vas ovde:)))))

    Одговор

  11. tanja
    авг 25, 2010 @ 17:25:03

    Draga astroziza,dobila sam na poklon narukvicu od crvenih korala.Kupljena je u Austriji.Na netu sam pronasla nacin odrzavanja korala,stavila sam ih u vodu sa morskom soli,ali korali su poceli da ispustaju crvenu boju.Zatim sam ih stavila u vodu bez soli,takodje su ispustali boju.O cemu se radi i kako da ih odrzavam. Hvala!

    Одговор

Оставите одговор

Прати

Добијте сваки нови чланак достављен у ваше поштанско сандуче.

Придружите се 33 других пратиоца

